Telefonisch Bestellen

 

Hoe kan ik een telefonische bestelling plaatsen?

Indien het u niet zelf lukt een bestelling te plaatsen op onze webshop, kunt u altijd een telefonische bestelling plaatsen. Wanneer u een telefonische bestelling wilt plaatsen, vragen wij u onderstaande gegevens bij de hand te hebben. Telefonische bestellingen kunnen alleen via een overboeking per bank betaald worden, en worden pas verzonden na ontvangst van uw betaling (in de regel betekend dit dat uw bestelling 1 dag na uw betaling verzonden wordt).

Wanneer u een telefonische bestelling wilt plaatsen; houdt u dan de volgende gegevens bij de hand:


• Het artikelnummer welke u wenst te bestellen
• De maat welke u wenst te bestellen
• Uw voorletters en achternaam
• Uw adresgegevens (straatnaam, huisnummer, postcode en plaats)
• Uw telefoonnummer (zodat wij u bij eventuele vragen kunnen bereiken)
• Uw email adres (zodat wij u kunnen informeren zodra wij uw bestelling verzenden en u de zending kunt volgen via een track&trace)


Van maandag t/m vrijdag kunt u van 09.00 tot 17.00 een telefonische bestelling plaatsen via onderstaand nummer.
ma t/m vrij van 09.00 tot 17.00 0570-59 23 39


Van maandag t/m vrijdag van 17.00 tot 22.00 kunt u een telefonische bestelling plaatsen via ons mobiele telefoonnummer.
ma t/m vrij van 17.00 tot 22.00 06 51 11 49 51


Mocht u geen gehoor krijgen op onze mobiele nummer, kunt u uw bestelling via een SMS doorsturen met alle bovenstaande gegevens.

Hoe kan ik een telefonische bestelling betalen?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met een betaalverzoek. Hiermee kunt u de bestelling op alle door ons geboden betaalmogelijkheden betalen. De betaalwijze Klarna is met telefonisch bestellen niet mogelijk.