Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe bestel ik iets bij Penninkhofmode.nl?

Zoek het artikel dat u wenst te bestellen en plaats deze in uw shoppingbag door de maat te selecteren en te klikken op "plaats in shoppingbag". U kunt nu doorgaan met winkelen. Wanneer u direct wilt bestellen, klikt u op “naar shoppingbag”. U komt nu op de overzichtspagina van de shoppingbag.
Wanneer u een promotie – of actiecode heeft kunt u deze hier invullen. Als alle gegevens op deze pagina kloppen, klikt u op de knop: bestellen en betalen.
U komt op een pagina waar u 3 keuzes heeft. Maak uw keuze en klik op: ga verder.
U komt nu op de pagina waar u uw gegevens moet invullen. Deze zijn al ingevuld wanneer u met uw account hebt ingelogd. Controleer de gegevens en klik op: ga verder. Kies vervolgens de door u gewenste wijze van verzending. Wanneer u kiest voor het ophalen bij een Parcel shop, verschijnt een keuze van de aanwezige Parcel shops bij u in de buurt. Wanneer u kiest voor: afhalen in één van onze winkels, verschijnen onze winkels waar u een keuze uit kunt maken. Wanneer u uw keuze van verzending heeft gemaakt, klikt u op: ga verder. Kies op welke wijze u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL, Creditcard, PayPal, overboeking per bank of achteraf betalen via Klarna. Vanuit België kunt u ook betalen met Bancontact. U komt nu op de overzichtspagina waar alle gegevens vermeld staan van uw bestelling. Wanneer alle gegevens kloppen, Klikt u op “BETALEN” om uw bestelling af te ronden. U gaat nu naar de betalingsomgeving waar u de betaling kunt doen. Op het moment dat uw betaling definitief correct is afgerond, krijgt u een melding op uw beeldscherm. Ook ontvangt u dan binnen maximaal enkele minuten een bevestigings e-mail met alle details van uw bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u één artikel bestelt voor 16.00, wordt dit artikel met een zekerheid van 99.2% de volgende dag bij u geleverd, tenzij u tijdens de betaling heeft gekozen voor: overboeking per bank. In dit laatste geval ontvangt u een mail waarin staat hoe u het bedrag moet overmaken. Nadat u het bedrag heeft overgemaakt, duurt het 1 à 2 dagen voordat het op onze rekening is bijgeschreven. Zodra dit is gebeurd, ontvangt u een e-mail dat het bedrag is ontvangen en versturen wij direct uw bestelling.
Wanneer u meerdere artikelen heeft bestelt kan het zijn dat u uw bestelling ontvangt na 2 of maximaal 3 dagen. Dit komt omdat uw artikelen dan uit meerdere winkels worden verzameld, om het als één zending te kunnen versturen.

Kan ik een bestelling wijzigen?

U kunt tijdens het bestel proces altijd uw bestelling wijzigen. Op het moment dat u de betaling heeft afgerond kunt u de bestelling niet meer wijzigen. Mocht u dit toch willen, neemt u dan telefonisch (0570-592339)contact met ons op. Wij kunnen uw bestelling altijd handmatig voor u wijzigen.

Ik heb een fout adres ingevoerd en de bestelling is al afgerond. Wat kan ik doen?

Wanneer u na het afronden van uw bestelling een fout ontdekt in uw adres gegevens, neemt u dan zo spoedig mogelijk telefonisch (0570-592339) of per e-mail (klantenservice@penninkhofmode.nl) contact met ons op. Als uw bestelling nog niet verzonden is kunnen wij de fout altijd corrigeren. Als uw bestelling al verzonden is, moeten we wachten tot uw bestelling retour komt. Hierna kunnen wij het dan naar uw correcte adres versturen.

Kan ik mijn spaarpunten inwisselen tijdens een bestelling?

Ja, u kunt penninkjes (spaarpunten) altijd inwisselen bij een bestelling. Ook bij artikelen in de sale. U moet wel eerst inloggen op uw account en vervolgens kunt u ze toevoegen in het overzicht van de shoppingbag.

Kan ik een bestelling onder rembours ontvangen?

Nee, wij versturen geen bestellingen onder rembours naar onze klanten.

Waarom heb ik nog geen bevestiging ontvangen?

U heeft een bestelling afgerond, maar u heeft geen bevestiging in uw e-mail ontvangen. Het kan zijn dat u deze wel heeft ontvangen, maar dat deze in uw “ongewenste mail” is terechtgekomen. Ook kan het zijn dat u per abuis een verkeerd e-mail adres heeft ingevoerd tijdens de bestelling. Wij adviseren u bij twijfel om onze klantenservice te bellen (0570-592339) zodat wij u hierin verder kunnen helpen. 

Kan ik iets bestellen zonder een account aan te maken?

Ja, u kunt een bestelling doen zonder een account aan te maken. In dit geval gebruiken wij uw gegevens éénmalig voor het correct verwerken en versturen van uw bestelling. Wanneer u voor deze optie kiest, ontvangt u geen spaarpunten over uw bestelling.

Mijn maat die ik wil bestellen is niet zichtbaar. Hoe kan dit?

Wanneer uw maat niet zichtbaar is bij het artikel dat u wenst te bestellen, is deze maat uitverkocht. U kunt ons in dit geval altijd bellen om te vragen of uw maat kan worden nabesteld. In veel situaties is dit wel mogelijk. 

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, op al onze sites zijn de prijzen inclusief BTW. Wanneer u buiten de Europese Unie woont, zal na het kiezen van uw land tijdens het invullen van uw gegevens in de "check-out" automatisch de BTW uit de verkoopprijzen worden gehaald en betaalt u geen BTW. Wel kan het zijn dat de douane in het land waar u woonachtig bent, douane kosten of import heffingen zal rekenen. Deze kosten zijn voor en op risico van de klant.

Kan ik een gewenste leveringsdatum van mijn bestelling kiezen wanneer ik bestel?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om dit tijdens uw bestelling in te voeren. Wanneer u dit toch wenst, kunt u onze klantenservice bellen zodat wij dit voor u regelen.

Kan ik mijn bestelling s ’avond of in het weekeinde geleverd krijgen?

Wij kunnen op dit moment nog niet in de avonduren of op zondag leveren. Wanneer u een bestelling op zaterdag wilt ontvangen, is dit wel mogelijk. U kunt dan op vrijdag voor 16.00  uur uw bestelling plaatsen.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:


Ideal: Vertrouwde online betaling via uw eigen bank.


Credit card: Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express.


PayPal: Dit is een internet bank. U moet hiervoor wel een PayPal account hebben.


Klarna: Dit is een manier van achteraf betalen. (zie ook: Wat is Klarna?)


Overboeking per bank: U ontvangt een mail waarin staat waar u het bedrag naar moet overmaken. Via deze mail kunt u wanneer gewenst ook direct de betaling doen. Bij deze wijze van betalen reserveren wij uw bestelling direct en versturen wij op het moment dat de betaling bij ons binnen is. In de praktijk kan dit 1 à 2 dagen duren vanaf het moment dat u betaalt heeft.


Telefonisch bestellen: U geeft ons telefonisch door wat u wilt bestellen. Wij sturen u per e-mail en/of de gegevens voor de betaling. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u de bestelling toe.

Wat is Buckaroo?

Buckaroo  is onze betaalprovider (bedrijf dat de betalingen verwerkt) die de betaling afhandelt. Dit gaat via een versleutelde en beveiligde verbinding. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (0570-592339)

Kan ik achteraf betalen?

Ja, het is mogelijk om te kiezen voor achteraf betalen via Klarna. Hiervoor rekenen we EUR 1,95 transactiekosten. Deze kosten zijn definitief en worden niet gerestitueerd bij een (gedeeltelijke) retourzending. Heeft u vragen over een betaling of waarom uw bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via klarna.nl/klantenservice. Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.

Zodra uw bestelling door ons wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een digitale factuur van Klarna. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het product te passen en te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via Mijn Klarna heeft u een volledig overzicht van de factuur of de betaling.

Wanneer u uw bestelling geheel retour stuurt en deze retour bij ons is verwerkt, komt de factuur bij Klarna te vervallen op de transactiekosten na. Wanneer u een deel van de bestelling houdt, krijgt u na de retourverwerking een aangepaste factuur. U mag het bedrag ook al zelf handmatig overmaken naar Klarna voordat u de aangepaste factuur ontvangt.

Bij retour zendingen van sales artikelen verrekenen wij de retourkosten in uw factuur van Klarna. Er zal dan ook bij een gehele retourzending een bedrag blijven welke u aan Klarna moet betalen.

Wat is PayPal?

PayPal is een online betaal systeem waarmee u snel en eenvoudig internetaankopen kunt betalen. 

Wat is Klarna?

Achteraf Betalen: binnen 14 dagen.

Penninkhofmode geeft u in samenwerking met Klarna de mogelijkheid om achteraf te betalen. Achteraf Betalen is een veilige en eenvoudige manier van online winkelen. U hoeft geen bank- of creditcardgegevens op te geven en u betaalt pas nadat de bestelling is bezorgd.

  • U betaalt pas als u de bestelling in huis heeft.
  • U heeft altijd 14 dagen de tijd om uw rekening te betalen.
  • De factuur wordt tegelijkertijd met de producten verzonden.
  • U hoeft geen bank- of creditcardgegevens op te geven.
  • U heeft altijd minimaal 14 dagen bedenktijd in overeenstemming met de consumentenwet*.

U kunt alleen aan Klarna betalen, omdat de vordering aan Klarna wordt overgedragen.

Kosten bij te late betaling

Als Klarna geen betaling heeft ontvangen op de vervaldatum van de factuur, zal er per e-mail kosteloos een eerste herinnering worden gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna  € 13,50 aanmaningskosten** in rekening brengen. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten oplopen tot 15% voor bedragen tot € 2.500,- met een minimum van € 40,-.

Kredietcheck 

Wanneer voor Klarna (achteraf Betalen) gekozen wordt zal Klarna een kredietevaluatie uitvoeren, wat kan inhouden dat een kredietcheck wordt gedaan.

Privacystatement

Uw persoonsgegevens worden in overeenstemming met de geldende wetgeving verwerkt en niet aan derde partijen verstrekt voor advertentiedoeleinden. De persoonsgegevens worden gebruikt ter identificatie, voor klantanalyse, kredietevaluatie, marketingactiviteiten en verdere productontwikkeling. Bekijk Klarna’s privacystatement voor een nadere uitleg over de manier waarop Klarna persoonsgegevens verwerkt. 

Door Achteraf Betalen te  gebruiken gaat u ermee akkoord dat Klarna uw persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacystatement verwerkt, inclusief het overdragen van gegevens aan zorgvuldig uitgekozen partners of aan landen buiten de EU/EER.

* Geldt niet voor alle goederen en diensten, bijv. vliegreizen, evenementen en speciaal vervaardigde producten.

** Bij facturen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht.

De voorwaarden op deze pagina downloaden.

Wat betekent overboeken per bank?

Overboeken per bank houdt in dat u een bestelling doet zonder direct te betalen. De door u gekozen artikelen worden voor u gedurende 5 dagen gereserveerd. U ontvangt van ons een e-mail waarin de gegevens voor uw betaling worden genoemd. U betaalt aan Buckaroo (een bedrijf dat onze betalingen op internet verwerkt). Wanneer wij de betaling hebben ontvangen, versturen wij per direct uw bestelling naar u toe.

Kan ik met spaarpunten betalen?

Wanneer u kleding, schoenen of accessoires bestelt kunt u altijd uw gespaarde penninkjes (spaarpunten) inwisselen. Ook bij artikelen in de sale. Wanneer u een artikel uit onze cadeaushop bestelt kan dit alleen wanneer u minimaal de helft van de waarde met penninkjes betaalt. Dit omdat de cadeaushop exclusief voor onze geregistreerde klanten is.

Kan ik met een Penninkhof cadeaubon betalen?

Nee, u kunt op onze webshop niet met een cadeaubon betalen tenzij deze cadeaubon een code heeft die u kunt invullen bij actiecode.

Wat is Mister Cash/Bancontact?

Mister Cash/Bancontact is een betaaloptie die vergelijkbaar is met Ideal en die exclusief voor onze klanten in België is.

Verzenden

Naar welke landen leveren jullie?

Wij leveren in principe naar alle landen in de wereld die door DHL worden ondersteunt. Veel landen zijn opgenomen in ons betalingssysteem. Hiervan ziet u hieronder een lijst. Wanneer uw land niet in de lijst voorkomt, kunt u ons verzoeken om uw land toe te voegen. Wij zullen u dan zo snel als mogelijk aangeven welke verzendkosten er voor dit land van toepassing zijn.


Lijst van landen waar wij naartoe verzenden:


Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Italië, Ierland, IJsland, Litouwen, Letland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Slowakije, Slovenië, Tsjechië, Engeland, Zweden, Amerika, Canada, Zwitserland, Noorwegen, Israël, Japan, Thailand, Singapore, Nieuw Zeeland en Australië.

Moet ik verzendkosten betalen?

Verzendkosten zijn altijd gratis bij verzendingen naar Nederland, België en Duitsland. Voor bestellingen naar Luxemburg en Frankrijk is de verzending gratis van een orderwaarde van € 150,00. Bij een orderwaarde die lager is berekenen wij naar Luxemburg € 5,00 en naar Frankrijk € 8,00 verzendkosten. Voor alle andere landen verwijzen wij u naar het overzicht van de verzendkosten (verzendkosten overzicht).

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Binnen Nederland en België garanderen wij een levertijd van 3 werkdagen. In de periode van 01-01-2016 t/m 30-06-2017 werd 99.2% van onze bestellingen in Nederland en België de werkdag na de bestelling geleverd. In Duitsland garanderen wij een levertijd van 3 dagen. In de periode van 01-11-2016 t/m 30-06-2017 werd 98,6% binnen 2 werkdagen geleverd.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Wij hebben DHL als partner voor al onze leveringen over de gehele wereld.

Kan mijn bestelling ook bij een service punt van DHL of PostNL worden afgeleverd?

Ja, u kunt tijdens uw bestelling kiezen voor de optie: leveren bij een servicepunt van DHL. Als u voor deze optie kiest, verschijnen automatisch de servicepunten van DHL die het dichtst bij u in de buurt bevinden. U kunt hier kiezen welk servicepunt voor u het prettigst is. Wanneer uw bestelling bij het door u gekozen servicepunt is aangekomen, ontvangt u een e-mail of een sms (als u hiervoor gekozen heeft). U kunt uw bestelling niet bij een servicepunt van PostNL laten leveren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is afgeleverd bij een servicepunt van DHL?

Wanneer uw bestelling bij het door u gekozen servicepunt is aangekomen, ontvangt u een e-mail of een sms (als u hiervoor gekozen heeft)

Kan ik mijn bestelling op een postbusnummer laten afleveren?

Nee, wij leveren niet naar postbusnummers. Mocht u toch expliciet voor deze optie gebruik willen maken, vragen wij u om na het afronden van uw bestelling contact op te nemen met onze klantenservice (0570-592339)

Ik heb geen track en trace code ontvangen. Hoe kan dit?

U ontvangt een “track & trace” code op het moment dat wij uw bestelling gaan inpakken en klaarzetten voor verzending.

Mijn track & trace code werkt niet. Wat kan ik doen?

Uw “track & trace” code wordt volledig geactiveerd op het moment dat uw bestelling in het sorteercentrum van DHL wordt geregistreerd. Dit gebeurt in de avond tussen 18.30 uur en 21.00 uur. Mocht uw “track & trace” code na dit tijdstip nog niet actief zijn, neemt u dan zo snel als mogelijk contact op met onze klantenservice (0570-592339) om vertragingen te voorkomen.

Ik zie in mijn track & trace dat er vertraging is. Wat kan ik doen?

Neemt u zo snel als mogelijk contact op met onze klantenservice (0570-592339). Wij hebben een directe lijn met DHL zodat wij altijd snel kunnen achterhalen wat de reden van vertraging is. Wij gaan dit dan zo snel mogelijk in overleg met DHL voor u oplossen. Wij adviseren u om niet met DHL maar met ons contact op te nemen aangezien wij direct de juiste personen kunnen benaderen bij DHL.

Ruilen en Retourneren

Zijn er kosten wanneer ik iets retourneer?

Wanneer u een bestelling uit de reguliere collectie (zonder korting) retour wilt sturen vanuit Nederland of België, zijn er geen retourkosten wanneer u uw bestelling bij één van onze winkels afgeeft. U dient dan Wanneer u gebruik maakt van de bijgevoegde retoursticker, rekenen wij € 4,= retourkosten als bijdrage in de kosten. U dient dan gebruik te maken van de retoursticker, die is bijgevoegd. Ook kunt u uw bestelling retour sturen via ons antwoordnummer. Voor deze optie vragen wij € 5,= als bijdrage in de kosten. Wanneer u een andere vervoerder kiest voor het retourneren van uw bestelling, zijn de kosten hiervan voor uw rekening.


Als u artikelen met een korting, kortingscode of een promotie code retour stuurt, vragen wij € 5,00 retourkosten vanuit Nederland, België en Duitsland indien u gebruik maakt van de retoursticker van DHL die is bijgevoegd bij uw bestelling. Ook als een deel van de bestelling retour wordt gestuurd. Deze kosten worden verrekend met het bedrag dat aan u terug wordt betaald. Wanneer u kiest voor een andere manier van retour sturen, zijn de kosten hiervan voor eigen rekening.

Hoe retourneer ik een ontvangen bestelling?

Bij alle verzendingen binnen Nederland, België en Duitsland sturen wij een retoursticker mee. Deze sticker plakt u over de verzendsticker op uw pakket. Let hierbij op dat de barcodes van de verzendsticker geheel zijn verdwenen. U plakt het pakket dicht en levert het af bij een service punt van DHL. Binnen 24 uur (Duitsland soms 48 uur) ontvangen wij uw retourzending.

Wat is de termijn om mijn bestelling te retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retour sturen gerekend vanaf de dag dat u uw bestelling heeft ontvangen.

Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen in één van onze winkels?

Ja, U kunt uw bestelling altijd retour brengen in één van onze zaken. Als u een artikel met korting terugbrengt in één van onze zaken, worden er geen retourkosten berekend.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retourneer?

Wanneer wij uw retourzending ontvangen, wordt deze gecontroleerd op beschadiging en of de artikelen zijn gedragen. Wanneer deze punten niet worden geconstateerd wordt uw retourzending dezelfde dag verwerkt en wordt het bedrag direct aan u terug betaald. Deze betaling wordt teruggeboekt op de wijze zoals u heeft betaald. Wanneer u bijvoorbeeld met een creditcard heeft betaald, zal het bedrag naar uw creditcard terugbetaald worden.

Wat moet ik doen in geval van een klacht?

Bij klachten kan er contact worden opgenomen met Penninkhofmode, afdeling klantenservice, (klantenservice@penninkhofmode.nl).


Bij ons ingediende klachten worden zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen een termijn van 2 werkdagen (gerekend vanaf de datum van ontvangst) beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons gestreefd om binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst (werkelijke ontvangst van het artikel) van de klacht een passende oplossing te bieden.

Ons assortiment

Is het assortiment ook werkelijk op voorraad?

Ja, alle artikelen die u op onze webshop ziet zijn ook werkelijk op voorraad in onze winkels. 

Is het assortiment op de webshop te verkrijgen in alle winkels?

Ja, in principe is het assortiment op de webshop gelijk aan de collectie in onze winkels. Wel kan het zijn dat een model in één van onze vestigingen is uitverkocht maar in een andere vestiging nog voorradig is. 

Kan mijn bestelling toch uitverkocht zijn?

Ja, dit is inderdaad mogelijk. Het kan zijn dat een klant in onze vestigingen het laatste artikel koopt op het zelfde moment dat u de aankoop doet op internet. Dit komt omdat de voorraad van de webshop gelijk is aan de voorraad in onze winkels. Wij doen er echter alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht het toch voorkomen, dan krijgt u daarvan zo spoedig mogelijk bericht en wordt uw betaling teruggestort.

Is de kleur van de foto’s wel de echte kleur?

De kwaliteit van onze foto’s benaderen voor 99,9 % de werkelijkheid. Ons uitgangspunt is de kleurechtheid op een tablet. Op een laptop of beeldscherm kan de kleur verschillen omdat hier vaak sprake is van persoonlijke instellingen. 

Wat is mijn garantieperiode?

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product aan datgene moet voldoen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Doorgaans geldt een garantietermijn van 6 maanden.

Zijn de kledingmaten vertaalt naar de Nederlandse maatvoering?

Ja, alle artikelen op onze webshop zijn vertaald naar de Nederlandse maatvoeringen. Een artikel met een Italiaanse maat 46 van het merk High zal op onze webshop getoond worden als maat 40.

Account en Cadeaushop

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Mocht u uw wachtwoord zijn vergeten van uw account, dan kunt u op de pagina waar u inlogt klikken op: “wachtwoord vergeten”.  U vult vervolgens uw e-mail adres in en klikt op: verzenden. U ontvangt dan van ons een e-mail. Hierin staat hoe u een nieuw wachtwoord kunt maken en deze kunt gebruiken om weer in te loggen op uw account.

Ik heb een ander e-mail adres gekregen. Kan ik dit in mijn account veranderen?

Ja, u logt in met uw oude e-mail adres. In uw account kunt u uw e-mail adres veranderen en vervolgens op bevestigen klikken. Uw e-mail adres is nu aangepast naar uw nieuwe e-mail adres.

Hoe pas ik mijn account gegevens aan?

U logt in met uw e-mail adres. Vervolgens verandert u de gegevens, die u wilt aanpassen en klikt op bevestigen. Uw gegevens zijn dan aangepast.

Kan ik mijn account verwijderen?

Ja, wanneer u uw account wilt verwijderen, vragen wij u om dit per e-mail (klantenservice@penninkhofmode.nl) of telefonisch (0570-592339) door te geven. U verliest wel al uw opgebouwde spaarpunten wanneer uw account is opgeheven. Herstellen van een definitief verwijderd account is niet mogelijk. U zult dan opnieuw een account moet aanmaken. Verloren spaarpunten kunnen niet worden teruggegeven.

Hoe moet ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief is een link waar u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief. Ook kunt u dit per e-mail (klantenservice@penninkhofmode.nl) of telefonisch (0570-592339) door geven.

Wat is de wishlist (verlanglijst)?

Om gebruik te kunnen maken van uw verlanglijst moet u een account hebben. Deze kunt u te allen tijde aanmaken. Wanneer u een artikel aan uw verlanglijstje heeft toegevoegd, kunt u op een later tijdstip dit artikel in uw account terugvinden en weer bekijken eventueel bestellen. Wanneer het artikel is uitverkocht in alle maten zal het automatisch worden verwijderd uit uw verlanglijstje. 

Wat zijn “penninkjes”?

Penninkjes zijn de spaarpunten die u krijgt bij aankopen uit de reguliere collectie op onze webshop en onze winkels. U kunt deze gebruiken bij een volgende aankoop of om cadeaus te kopen uit onze cadeaushop die exclusief is voor onze geregistreerde klanten.

Hoe kan ik zien hoeveel “penninkjes” (spaarpunten) ik heb?

U kunt het saldo van de door u gespaarde penninkjes altijd zien in uw account. Hiervoor dient u wel in te loggen met uw e-mail adres en wachtwoord. Ook kan een medewerkster in één van onze zaken u altijd aangeven wat het saldo is.

Hoe lang zijn “penninkjes” (spaarpunten) geldig?

Penninkjes blijven 2 jaar geldig gerekend vanaf het moment dat deze worden geregistreerd tijdens een aankoop.

Kan ik mijn “penninkjes” omruilen voor geld?

Penninkjes kunnen niet worden omgezet in geld. Ook wanneer u een artikel heeft aangekocht met penninkjes en dit artikel retour brengt of stuurt, word de waarde van de penninkjes niet terugbetaald in geld maar worden deze weer teruggeboekt op uw account.

Kan ik mijn “penninkjes” aan iemand anders geven?

Nee, penninkjes zijn niet overdraagbaar.

Hoe werkt de cadeaushop?

Wanneer u een geregistreerde klant bent in één van onze winkels of op onze webshop, spaart u met al uw aankopen uit de reguliere collectie punten, die wij penninkjes noemen. Met deze penninkjes kunt u cadeaus kopen in onze cadeaushop. Minimaal 50% van de waarde van het cadeau dat u wilt kopen moet met penninkjes worden betaald. Uiteraard kunt u een cadeau ook volledig betalen met uw gespaarde penninkjes.

Kan ik iets uit de cadeaushop kopen zonder “penninkjes” (spaarpunten)

Nee, minimaal de helft van de waarde van het cadeau dat u wilt kopen moet met punten worden betaald.

U ziet alleen de prijzen van de artikelen in onze cadeaushop wanneer u ingelogd bent met uw account. Wanneer u nog geen account heeft, kunt u deze snel en makkelijk aanmaken. U klikt op "mijn account" bovenaan de pagina in de grijze streep. Vervolgens voert u uw gegevens in. Na het bevestigen van uw gegevens zult u de prijzen van de cadeaus in de cadeaushop zien.

Kan ik mijn spaarpunten altijd gebruiken wanneer ik schoenen of kleding koop?

U kunt uw penninkjes altijd gebruiken tijdens een aankoop van kleding, schoenen of accessoires. Ook voor alle artikelen met korting.

Kan ik mijn spaarpunten ook in alle Penninkhof winkels gebruiken?

Ja, ons puntensysteem is geldig op onze webshop en in onze winkels. Wel kunt u cadeaus uit de cadeaushop alleen via onze webshop kopen. Deze artikelen zult u niet in onze winkels vinden.